vineri, 8 ianuarie 2010

Vara la mare,cu TINE...







...e asa frumoasa luna....si e plina...si se oglindeste in mare...nisipul e ud...se simte singuratatea peste tot: in vant , in valuri , in nisip...
...pana la urma nu poti scapa niciodata de ce iti e mai frica...ca o sa ramai singura...ca mereu va fi asa...tu , luna , marea , vantul si nimeni...nimeni sa te mai tina de mana...sa te faca sa razi...sa ti aduca o bere...sa ascultati Vama....
...doar mare imi mai mangaie talpiile si vantul imi mai alunga ganduriile negre...
...macar sunt la mare...intr un final sunt a ta...te vad si te simt...si in ciuda tuturor voi ramane numai a ta...o sa fi prima si ultima mea iubire...asa cum fetitele viseaza la Fat-Frumos...eu visez la o mare albastra..la un nisip caldut..la multe stele si la o luna plina si frumoasa...la o noapte doar cu tine.....cu o sticla de bere sau vin...cu muzica vantului in valuri...cu stelele,sa ne tina de urat...
...era frumos sa fi fost si tu...doua trupuri sarate si ude..buza in buza...mana in mana...gand langa gand...din cand in cand mai o gura de bere ca sa ne udam guriile uscate de la atatea saruturi nesfarsite...de undeva de departe...se aude melodia mea preferata (Vama Veche-Dragostea)...parca cineva stia ca mai ea lipseste in nebunia asta cu miros de mare,trupuri ude,nisip amortit de atata dragoste....

....dah..dupa cateva pahare de vin..vine si imaginatia :P....
....sa va iubiti mult...si la mare si la munte! :)


Niciun comentariu: