duminică, 28 februarie 2010

The last day of winter :D


....Cica vine primavara de maine...probabil doar in calendar...vin 3 luni de renastere a naturii...dah probabil ar trebui sa i urmez exemplul si sa renasc si eu...sa ma refac...sa ma vindec...(sa mi creasca flori colorate si frunze verzi :P)...
...de maine incepe schimbarea...probabil ca e deja timpul...ca am stat mai mult decat trebuia in pestera mea rece si intunecata...ca ar trebui sa ies la aer...la lumina...la caldura...sa zambesc...sa incerc sa uit...sa te uit....sa uit de vechea EU....sa incep o noua EU...una mai puternica...
...pana la vara sunt in proces de schimbare...need a new look...new me...new life...new somebody (mabye,eventually,more then sure :D)...trebuie sa mi fac o viata mai buna..nu se poate sa fie asa de rau viata mea..nu se poate sa nu pot contribui cu nimic sa o fac mai dragutza ...
...need a start...pentru altceva...trebuie facute schimbari si renovari...taiat din radacina tot ce e trist si rau in mine...

...ar fi multe de spun...dar o sa le scriu cand deja incep sa vad schimbare...pana atunci...

ENJOY THE SPRING!


P.S. -
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: