vineri, 18 ianuarie 2013

si...stateam eu asa si ma gandeam..ce as vrea sa fac pana la 30 de ani... ma gandesc eu ca ar fi limita de burlacie si nebunie la care as vrea sa ajung si sa zic : " WoW.. am facut cate ceva in viata asta obosita! Acum pot sa ma marit! :)) "... am cam multe lucruri pe care inca nu le'am facut... sa zicem asa:
  • sa vad marea (da stiu, sa'mi fie rushine ca n'am ajuns inca sa ne cunostem, dar stiu ca n'o sa te mai fac mult sa ma astepti =) );
  • sa sar cu parasuta ( when i don't know :| );
  • sa ma "indragostesc" de  Barcelona;
  •  fiind un fan infocat Sex and The City, trebuie sa vad New York'ul;
  •  sa traiesc vreo luna intr'un bungalow in Bora-Bora;
  • sa dansez la Carnavalul de la Rio;
  •  sex, love, drugs and rock and roll in Amsterdam; :))
  • sa ascult live Robbie Williams, Coldplay, U2, Bon Jovi;
  • sa ma indragostesc la prima vedere :));
revin curand cu alte doliante :)

Niciun comentariu: