luni, 8 septembrie 2008

...oh , a venit toamna....si m a ametit de pasine...mi a luat mintiile,gaduriile,simtiriile...si acusi o sa mi domine si trupul...si o sa fiu toata a ei...o sa ma confund cu ea...o sa miros ca ea...o sa i iau culoarea pielii,a ochilor..o sa mi musc buzele crezand ca sunt ale ei...si n o sa ma mai satur s o privesc...o sa termur sub atingerea ei racoroasa..o sa tresar la ficare strop de ploaie ce mi cade pe fata...o sa mi doresc sa fiu una cu ea..sa nu mi mai dea drumul...sa fie ea tot ce e mai frumos si mai adanc..sa pot sa fiu eu...sa nu mi fie teama de esec...sa stirg in gura mare ca iubesc..si doresc...
...ah...mi am adus aminte,nu era toamna...era doar vraja ei...Ai fost TU!...te am privit...o data...de 2 ori...si parca te stiam de o viata...
:)))....va urma! :P