vineri, 27 februarie 2009


...iubim pentru ca altfel n am putea traii..n am putea visa..nu ne am putea lasa "duse" de valul iubirii..de fiorul dorintei...nu am putea savura ficare sarut ca si cum ar fi primul...n am putea respira..n am stii sa simtim tot ce e frumos..n am putea ierta cand suntem ranite...si ...n am putea spune :"TE IUBESC!"... ...de cele mai multe ori iubim persoane nepotrivite...cineva spunea ca pana sa gasim persoana potrivita si sa o recunoastem , vom da de foarte multe persoane nepotrivite ... dar in cel mai nefericit caz una din acele persoane nepotrivite va pune amprenta pe tine si te va acapara cu "dragostea" lui.... ...atat de multe puncte de suspensie...da sunt ganduri care nici daca te ai chinui sa le asterni pe o coala de hartie nu ai reushi..nici daca ai incerca sa le pictezi...sau sa le fotografiezi...sunt ganduri ce te bantuie ... dar care nu se pot transmite prin cuvinte...sunt ganduri care te fac sa zambesti,sa plangi,sa sari in sus de fericire,sa urlii de durere..sunt ganduri care se transmit doar prin tacerea a doua persoane care se privesc...si deja stiu ce ar vrea sa spuna.... ...e o harababura in sufletul meu...ti as striga ca te iubesc...ca esti ca aerul pentru mine....ca te vad numai pe tine....dar nu e asa iubirea asta....pentru ca pe langa tine...as putea iubi si pe altii..si poate la momentul critic...cand te loveste iubirea as putea striga la fel...as putea iubi la fel...sau si mai puternic... ...prima iubire nu se uita niciodata....insa prima iubire e traita in adolescenta...si cand cresti...totul e altfel..totul e mai complicat..iubirea nu mai e asa pura...probabil doar mai pasionala...probabil ca e o iubire calculata...gandita...in care sa ti pierzi capul e un risc foarte mare..pe care nu l mai poti scapa din ochii...si care mereu te inlantuieste sa arati ce simti cu adevarat.... ...cand traiesti numai din iubire...e colmplicat sa mai poti si fara ...;)

Niciun comentariu: